MeRvE3092 Selam kızlar gebe kalmadan önce folik asid kullanmak illa şartmı bunu doğal yolla alsak olmuyor mu bu şekilde uygulayan varmı sonuç ne oldu merak ettim çoğu yerde folık asid kullandım hamile kaldım diye yazanları gördüm meral ettim. Kafama takıldı .
yanlisanlamaama MeRvE3092 ilk üç ay bebek sizin depolarınızdan beslenir depolarınızın çok iyi durumda olması gerekiyor folik asit bebek gelişimi için çok önemlidir yetersiz folik asit bebeğin gelişimini etkileyebiliyor kullanıp kullanmamak size kalmış ama ben kullandım hamilelikten sonra multivitamine omega3 e geçirdi doktorum
poyrazin_annesi28 MeRvE3092 Folik asit hamile kalmak için değil. Vitamin takviyesi sadece. Bebek oluşursa sıkıntısız oluşum sağlasın diye. Yiyeceklerden yeteri kadar alamazsınız. Kullansanız daha iyi
Tubatgn MeRvE3092 Folik asit hamile kalmanıza yardımcı olmaz zaten. Sadece olası gebelikte bebek için erken takviye almış olursunuz. Anne karnındaki bebeğin gelişimi için kullanılır. Ben kullanmadan hamile kaldım. Kalınca kullandım.