Merhaba anneler 22 ocakta doğumum gerçekleşti bebeğimin kan şekeri düşük çıktı bebek yoğun bakımına aldılar doğurduğum hastane çocuk iyi hedişelenmenize gerek yok dedi başka bi hastane ise Hasta kalabilme ihtimali var dediler kime inanayım bunu yaşayan varmı elim kolum bağlı bebeğimi orda bırakıp geldim lütfen bunu yaşayan varsa cvp versin 😭