nisagokcealmila kızım aralık sonunda gelicek allah nasip ederse henüz alışverişe başlamadim kıyafetlerini penye mi alsam üşür mü acaba bilemedim kadife alsam rahatsız eder mi🤔🤔🤔
mucizemizibekliyoruzz nisagokcealmila pamuklu kıyafetler tercih edin. Bir kaç tane de tulum alın mutlaka
Tubidy nisagokcealmila normal penye alın 😊 zaten ilk 40 gün Allah’ın izniyle uyur evde sıcak olur battaniyeyle yelekle hal edersiniz 😊
sudamlasi nisagokcealmila kıyafetler mutlaka %100 pamuk olmalı. Benimde kış bebeği 1-3 ay için 3 tulum aldım yelekler battaniyeler bunlarla geçiririz kışı.
Esmus Aynı dönemde doğumumuz denk geliyor. Penyeler yeterli. Zaten hep vbattaniyeye sarıcaz, üzernde de yelek olacak. çok ince olan tulumlar olursa içine bi kat daha pijama altı falan giydirebiliriz.
Ruyaaa Kasim sonu aralikbasi benimde dogumum tulum ve uzun kollu aldim hep usumesin diyr genelde bebekler ilk 2 ay annekarninda oldugunu sanarmis annekarnindaki sicakligi saglamak icin uzun kollu aldim ama cocuguda tabiki cok bogmamak lazm fazla biseu alma cok cabuk buyuyorlar unutmamak lazim..
Cananscs nisagokcealmila bende aynı 30 haftadayım henüz bi çorap dahi almadım yarın cikcam randevum da var randevudan sonra çarşı ya çıkıp alcam
nisagokcealmila Cananscs bi başlayınca devami gelir zaten benim de ayin 30 unda randevum sonra almaya baslarim ben de☺
Mervis Bende bazı şeylerini aldım ama aldıklarım hep %100 pamuk ve yumuşak şeyler böyle daha rahat edeceğini düşünüyorum