Selam arkadaslar ben 3gün önce erken gebelik testiyle hamile oldugumu ögrendim dün kan verdim değerim 60 cıktı beklenen adet tarıhi de yarın ama benim 3gündür lekelenmelerim ve kasık agrılarım var yarın tekrar kan vericem dr düşük yapabilirsin değerin cok düsük dedi . Değerleri böyle olup gebeliği normal seyreden varmı ?