Ozkanzynp Ay-mom Benim kese ve bebgim görünmüştü Alttan aletle bakınca kalp atışını duymuştuk Cihazla kalp atışı 7 + lara kalabiliyor
Zumra333777 Ay-mom cnm bende 6+3 üm kesem gözüktü hatta doktor bebegin kalp atışını görüyorum dedi ama dinletmedi diger gittigimde onu da dinlerim inşallah
Ay-mom gamzosgamzos inşallah iple çekiyorum yarını 🙏🏻 görüp tamam demek istiyorum kimselere söylemedim insan paylaşmak istiyor 🥹
Mslfgumek Arkadaşlar Bnde 4+6oldum kanda hamilelik baktırmadim 6 ocak randevu alabildim sizce salı günü mü gideyim