Reyyan99 benim bir kez başıma gelmişti 1 ay adetim gecikmişti, test yapmıştım negatifdi sonra kontrole gittim ve pcos olduğumu öğrendim, inşallah sizde kist vs oluşmamıştır 🙏 doktora görünmenizde fayda var, çünkü bu kadar gecikmeye bta bu kadar düşük olmaz