Birmelekanfnesii Kızlar bişi sorcam bebeğe giden kan akişini normal ultrason la da görebiliyor mu doktorlar yoksa illa detaylı ultrason a mi girilmesi gerek bunun için
minnos6 Birmelekanfnesii normal görebiliyor cnm kirmizi temiz kan mavi kirli kanı gösteriyor bize her defasinda gösterio doktor ordan biliyorum
Evinamin031120 Birmelekanfnesii ben geçen gittiğimde doktorum normal ultrasonla baktı baya böyle pıt pıt bi şey atıyordu ben de gördüm
OzgeSrc Birmelekanfnesii bebeğe giden kan akisina doppler ile bakiliyormus. ben bu bebegimin hareketlerini fazla hissetmiyorum dedim doktoruma. kan akisini kontrol edelim seni doplere yolllayalim dedi.
Birmelekanfnesii ikona yaa öylemi çok merak ediyordum bunu kan akişi görülmesi lazım detaylita giremedim o yüzden merak ediyordum teşekkür ederim
Birmelekanfnesii AyFa1608 iyi canım sen nasılsın ben bı sure sildim hesabı çıktım dedem vefat etti memlekete geldim bı süredir bebiş de iyi çok şükür sen nasılsın bebişin nasi en son tansiyon vardı sanki ne oldu geçmiştir insallh
AyFa1608 Birmelekanfnesii başın sağolsun canım. İyiyiz çok şükür Perşembe detaylımız var kıpır kıpır bebiş şükür 🥲 tansiyon o ara yükselmiş ya yediğim bişey dokundu galiba. Holter takıldı hep düşüktü kardiyoloji doktoru düşük bile tansiyonun dedi evde yine de Sabah akşam bakıyorum çok şükür normal.
Birmelekanfnesii AyFa1608 Allah razı olsun iyi iyi çok sevindim insallh hep de böyle gider ben detayliya giremicem bu gidişle kacirdim neredeyse tarihini
AyFa1608 Birmelekanfnesii inşallah canım. Tam ne kadarlıksın yakındık seninle.. en son 24 de bskıyorlarmış
AyFa1608 Birmelekanfnesii yakındık demiştim aynıymışız bende 21+5. Yok kız 22 değil 24 de bakıyolar. Perşembe günü 22+1 olcam devlete gitcem. Ocak 2 de de 22+6 oluyorum özele gitcem geç değil gir sende
AyFa1608 Birmelekanfnesii devletteki randevuyu bana kendi vermişti 8 haftalıkken en son kaçta bakıyolar bilmiyorum ama özelde 24 dedi en son. 24-25 arası olmaz mı dedim geç olur dedi 23 sonu geliyim o zaman dedim çok güzel olur dedi.
AyFa1608 Birmelekanfnesii devlette randevu bulamayablirsin artık ama imkanın varsa özele gideblirsin canım