Yarın 40. Haftama giriyorum. Normal doğum istedim ama henüz bir kıpırtı yok. Yarın suni sancı verilecek. Açılma olmazsa mecbur sezeryan. Kaç gündür sürekli sıcak duşlar alıyorum yürüyorum hurma yiyorum merdiven inip çıkıyorum pilates topunda daireler çiziyorum inşallah en azından açılma vardır diye dua ediyorum. Bana dua edin umarım pozitif bir doğum hikayesi paylaşabilirim sizlerle 🫣 doğurmakta istemiyor gibiyim bilmiyorum sanki bi parçamı alacaklar gibi geliyor. 🙄