Kızlar 14 haftalık gebeyim. Burada daha önce çok post açtım kız mı erkek mi diye genel olarak hep kız dediler . Hatta Adım adım gebelik diye instagramda bir sayfa var burda gördüm oraya bile sordum %70 kız dedi . Bugün öğrendim ki erkekmiş🤭herşeyin hayırlısı Allah herkesin gönlüne göre versin 🤗