BusraTugay Merhaba arkadaşlar ikili tarama testi yaptırdım doktor risk çok düşük dedi ama üçlü tarama testi için gel dedi ikili tarama testinde bişey çıkmayıp üçlü de çıkan oldu mu hiç aranizda
mucizemizibekliyoruzz BusraTugay ikili temiz çıkınca üçlü ve dörtlüye gerek olmadığını söylemişti doktorum
DilarArslan BusraTugay beeen 😍 ikili yaptırdım temiz üçlü de yaptırdım sonucunu bugün aldım o da sağlıklı çıktı. Artık detaylı ultrasonu bekliyorum 😊
Cansu10 BusraTugay valla canım benim ikilide sıkıntı yoktu 1/7362 gibi bi rakamdı ama 3lüde risk çıktı
BusraTugay İkili de bişey çıkmayıp üçlü de çıkan var mı diye sordum insanı strese sokuyor bu testler hastaneye giderken hep kafamda bı düşünce oluyor
Cansu10 BusraTugay aminosentez önerdi ama yaptırmadım detaylıya girdim orda birşey çıkmadı doğumu bekliyoruz
BusraTugay Cansu10 benim akrabama da öyle demişlerdi o yaptırdı bişey çıkmadı o daha riskliymis iyilik yaptirmamisin canım inşallah bişey çıkmaz sağ salim alırsın bebeğini kucağına