Dlk5394 Merhaba hanımlar Karın ve baş çevresi 1 hafta önden gidiyor Bu durumda olup erken doğum yapan var mı ?
Bsrom_28 Dlk5394 benimde öyle canım yarın doktorumla görüşecez bu durumu bizzat soracam baş çevresinin önde gittiğini farklı doktor söylemişti bu bir sorun mu diye bende soramamıştım 🤗
BuseAtlasIzler Dlk5394 bebeğim 37 haftalıkken ölçümleri 40 hafta uyumluydu şu an 39+4 olduk hala doğum başlamadı her zaman erken doğum riski olmuyor bu durum içinizi ferah tutun
Tombikbebek dilan9900 benimde aşağı yukarı 4 5 hafta önden gidiyor perinatolojiye yönlendirdi size doktorunuz bişe dedimi
dilan9900 Tombikbebek Hayır 29.haftaya kadar 1hafta önden gidiyosu bu ay ılk defa çok önde oldugunu söyledi şeker de cıkmadıgı için iri bebektir dedi bu aydan sonra kılo alımı hızlı demıstı
Hamiyett Benimde öyle bebek iki hafta önden gidiyor dediler sürekli ama gebelik şekeriniz olabilir ona dikkat edin. 38 haftamla gidiyorum şuan kafası buyuk dediler hep bakalım bu hafta tekrar kontrole gidicem ne dicekler.