LilithAura Eğer düzenli şekilde oluyorsa hastaneye git canım. Benim 37. Haftamda düzenli şekilde karnım sertlesiyordu nefesim kesiliyordu resmen. Sabaha kadar böyle oldu, sabah hastaneye gittim nst çekildi sancim çıktı. Normalde 38+2de olacaktı doğumum, sanci çıkınca 37+3 de dogum yaptım. Yalancı sanci da olabilir tabi. Magnezyum falan verdiyse doktorun o iyi geliyor kullan. Sağlıkla kucağına al inşallah yavrunu🧡