tugcedoganay1 benim de 13 haftamda olmuştu ama progestan kullandım çok şükür bişi olmadı 5 aylığız şuan rabbim bir an önce şafi ismiyle şifa versin rabbim sanayla eşine bağışlasın korkma stres sakın yapma herşey iyi olucak 1 saat sonra yazıcaksın çok şükür bişi yok diye uzanman lazım sıklıkla ❤️