Kızlar merhaba 34. Hafta kontrolumde doktor çocuğun genetik olarak ve gebelik şekeriden dolayı cok önde gittiğini söyledi. 34. Haftada 3600 gr su an ve sancı, su gelmesi olmadığı sürece gebeliği 37. Haftaya kadar devam ettireceğini söyledi. Sizden de var mi böyle tombik bir bebeği olan. Ve kaçıncı haftada kac kilo doğdu bebişiniz?