fdm12 2 yıl önce yaptım. O zaman çok memnun kalmıştım. Doğumhaneyi oda oda ayırmışlar. Hasta yatağı, bebeği kontrol ettikleri alan, çatal, duş, tuvalet vardı odada. Benim için kötü kısmı yanımda kimsenin olmamasıydı. Sancı çekerken elimi tutup destek olacak birini, eşimi çok isterdim. Tertemizdi. Ebe çok genç ve aşırı tatlı dilliydi. Sancıdan kıvrandıkça biliyorum çok zor ama sabretmen lazım bebeğinin doğması için bu sancılar gerekli dedi hep. Doğum anında yaşı daha büyük bir ebe ve hasta bakıcıyla birlikte o ebe de vardı. Bebek hemşiresi de yanımızdaydı. Kızım doğar doğmaz dokunmama yardımcı oldu, bebek hemşiresi hemen ilgilendi. Odaya geçtiğimde de hemşireler ilgiliydi. O yüzden ikinci bebeğimde de tekrar aynı doktora ve hastaneye gidiyorum. Doğumumda başka doktor nöbetçiydi ama o da oldukça iyi davranmıştı.