Arkadaşlar merhaba 12 haftalık gebeyim göğüs ortamda yatarken dinlenirken ayaktayken hep ağrı oluyor çok rahatsız ediyor bazen kolumda yanma.uyusma oluyor hiç birşey yapasim yok sürekli yatıyorum mide.bulantisi bayılma hissi yaşıyorum panik atak var bende ilaçları kesmiştim üç ay önce ama.bu on beş gündür başlayan göğüs ortasında ki ağrı beni mahvetti.. bu durumu yaşayan varmı aranızda?