Merhaba arkadaşlar
5 aylik kızım var ve kilosu 5700gr perşembe günü doktora götürdüm hasta olmuştu öyle öğrendim 1 ay önce sağlık ocağında Aşı yapılırken tartildiginda 6200gr di kilo alması gerekirken zayıflamış ve bu kilolar üstündeki kıyafetle tartildi söylendi belki de daha da zayıftır kızım doktor kilosu çok iyi dedi ama bana düşük geliyor bu konu da bilgisi olan var mı