ayseyma_omer Merhaba arkadaşlar Lütfü kırdar da dogum yapanlar yazabilir sureçi ? İlk dogumum özelde bunu Lütfü kırdar da yapmayı düşünüyorum. Yardımcı olur musunuz ?
ayseyma_omer Sibel_1234 sancı odasında yalnız mı oluyorsunuz acaba refakatçi alıyorlar mı sancı odasına
Sibel_1234 Ama bebekte enfeksiyon çıktı yatirdilar hastane de bıraktım 🥺🤲 Rabb’im yardımcımız olsun inşaallah hayırlısı ile kurtarsin ❤️
_ysmn_20 Bende orda yapmayı planlıyorum 10 günlük bi yatış sürecim olmuştu. Çok ilgililerdi. Kadın doğum da çok ilgiliydi. Bende doğum yapan varsa diye bekleyeyim burada.