Crescent96 Kızlar oğlumun ismi Asil hep kızımız olursa Asel koyarız diye düşünmüştük ama Asel ismi çok fazla koyulduğu için kararsız kaldık. Şimdi 3 isim arasında gidip geliyoruz sizce hangisi? ☺️
Maviboncuk52 Bende asel istiyordum çevrede çok yaygınlaştığı için vazgeçtim diğer isimlerde yaygın aslında anketteki afra alya isimleri de gümbür gümbür geliyor 🙃 ona takılmazsan asel daha hoş geliyor yaygın dersen başka isimler düşün derim
Maviboncuk52 Crescent96 gerçekten öyle bütün güzel isimleri kapmış oluyorlar biz biraz geç kaldık dedim ama sonunda bizde ismimize karar verdik sizde verirsiniz umarım