Serap05 canım benim de bu 4.gebekiğim benim de diğerleri kaybettim. Genetik test yaptırdım kanda pıhtılaşma çıktı. bunda Oksopar 4.000 ve Coraspin kullanıyorum 12 saatte bir yapıyorum 32.haftadayız Allah evladını sana bağışlasın korkularını en iyi anlayanlardan biri benim kalbim ağzımda atardı her kontrolde Rabbim bu sefer yüzünü güldürsün senin benim ve isteyen herkesin inşallah 🤲🏻 17.haftadan itibaren sağlık ocakları kalp atışını dinleyebiliyor her hafta gidip dinliyordum 20+5’te de hareketlerini hissstmeye başladım, hareketlerini hissetmeye başlayınca çok daha rahat edeceksin 🌺