ada00 kizlar hamile kaldigimdan beri kirmizi et yiyemiyorum gorunce bile midem bulanuyo tavugu zorla iki uc kere isirabiliyorum.Size de oldu mu hamilelik boyunca et yemediginiz oldu mu
ardaada ada00 bende 5. Aya kadar yiyemedim hala daha çok tercih etmiyorum arada 1-2 defa köfte yedim o kadar onun dışunda tavuk yiyorum haftada 1-2 Normalde tamemen etçil bir insanım ama bu dönemde et balık salça domatesten tiksindim
MadameHappy34 ada00 Balık,yumurta ,et ve tavuk türleri 6+ dan 21 haftaya kadar yiyemedim kokusu bile kusturuyordu. 3-4 gündür kırmızı et yemeye başladım. 🫠
Edafmo ada00 bende tiksinti başladı ama şöyle. Evde pişirmezsem dışarda bir yerde yiyebiliyorum. Misafirlikte de o et kokusu eve sinmişse hayatta yiyemem ama kokmuyorss yerim
CeydaST Bende balık yiyemiyorum. Bir de eşimin nefes kokusu başta çok kötü geliyordu geçmişti şimdi yine başladı eşimin nefes kokusundan tiksiniyorum
3kuzuAnnesiyim 2 gebeliğimde ciğ bile yoyebilecekken bunda pişerken cıkan kokudan tıksındım ve ıstahlı yıyemıorum aramıorum
Beyzaqll01 Iyyy et demeyin belli bir süre 😂 normalde aşırı severim ama hamilelikte tiksindim nereye misafirliğe gitsek mangal yapıyorlar ve budurumdan tek şikayetçi benim😒
lilamor_ bende et tavuk balıktan tiksiniyorum evdeyken ama dışarıda yiyorum bi sıkıntı yok 😂 kokmuyor ondan herhalde