Beyzaqll01 Şuan nefes darlığı aşırı derecede yaşıyorum ve uyuyamıyorum hiçbirşekilde 31 haftalık oldum. İstemsizce ağlıyorum bişe olucak korkusu var acile falan gitmem gerekiyor mu yapacak bişe var mı evde
Tugbaysima Beyzaqll01 ben de aynı şekildeydi ağlıyordum yastığı biraz dik koyup yaslanır şekilde uyuyordum tam yatamıyordum zaten sonraki haftalar iyice uykularım haram oldu gece tuvalete kalkmaktan
Edolili Beyzaqll01 İlk hamileliğimde yaşadım artık o azcık alabildiğim nefesi bile almak istemiyordum o nefes darlığı yüzünden mahfoldum ama geçiyor sabır çek dik yatmaya çalış temiz hava al devamlı korkulacak birşey yok hamileliğin dezavantajları
Kucuk_melegim Beyzaqll01 canim cok normal bende nefes darlığı cekiyorm rahim büyüdüğü için ve bebekten dolayi cok normal korkma tek degilsin
Beyzaqll01 Ayrı eten kalbim bir hızlı çarpıyor bir yavaşlıyor bebek zaten Allah’a şükür hiç durmuyor küçücük karnımda nasıl hareket ediyorsa bu kadar😂