Merhaba, adetime 6 gün kala grip nedeniyle acile gittiğimde betama da bakıldı değer 1,20 çıktı. Şu an adetim 3 gün gecikti. göğüs hassasiyeti ve afedersiniz uzayan şeffaf akıntım var yoğun. Bunlar adet öncesi de olabiliyor gerçi.. adetim 28 günde bir düzenli ama beta 1.20 den yükselebilir mi? 7 ay önce kürtajım var şimdiye kadar her ay adet olmadan test yaptım şimdi korkuyorum