cansualisa valla bende öyleydim 36+0 da akıntım hafif pembemsi geldi o günde kontrol günümdü zaten, gidince o gelenin nişan olabileceğini söyledi doktor ultrasonda da bebek kanalda çıktı, en geç 2 haftaya doğurursun, hatta yüksek ihtimalle o kadar da durmaz dedi. Nst de sancım falan çıkmadı. Bugün 36+3deyim o sızılar iyice arttı hatta üstüne oturamaz oldum. Bol bol merdiven çıkıyorum (faydası olur devam et dedi doktor) işte birkaç hareket yapıyorum squat gibi. Bugün hurma yemeye de başladım. Aslında doğum için erken ama çocuk kilosunda ve ciğerinde bi sıkıntı yokmuş isterse gelsin korkma dedi doktor 😄 bence sende bi git baktır kanala kafayı sokmuş olabilir