Kızlar 29 haftalık hamileyim.Ve acaip moralim bozuldu.İki gün önce dilimde uyuşma ile başlayan ardından sağ gözümü kapatma sorunu yaşadım acile gittik direk yüz felci dediler.Hamile olduğum için kulaktan tedavi ediyorlar.Kortizon tedavi yapılıyor iki günde bı iğne yapıyorlar kulağımdan.Acaba benim gibi bu durumu yaşayan var mı.İyilesiyor mu çok kötü hissediyorum kendimi