Mervetnl Kızlar 27+3’üm ve bir kaç gündür bebeğim toplanıyor karnım sertleşiyor ve geçiyor. Sancı hissetmiyorum, vajinada baskıda yok sadece canım acıyor bazen ve karnım taş gibi oluyor. Sorum şu sizde de oluyor mu? Doktoruma yazdım normal dedi 🥴 😇
Tugbaysima Mervetnl bebeğin içerde en rahat olduğu dönemler sonra karnınız büyüdükçe yeri daralıyor canınızı biraz yapabiliyor bende de toplanma vardı sürekli ama parmaklarımla onunla dans edip gevşetmeye çalışırdım konuşun parmak uçlarınızla onunla oynayın
DerininAnnesi35 Mervetnl ben 22 haftalığım ve 2 haftadır henüz haftada bir olmak üzere o kasılmaları yaşadım. Hatta ilk hamileliğimde son haftalarda yaşadığım için panik oldum ve doktora gittim muayene için. Normal olduğunu söyledi ve magnezyum başlattı.
Mervebozo Mervetnl merhaba bende şuan 29+5deyim . Bende de oluyordu toplanma. Ama kendimi yorduğum zamanlarda oluyordu o yüzden kendinizi yormamaya çalışın. Uzanıp dinlenin hemen.
Mervetnl Tugbaysima sizde de o sertleşme anlarında idrara çıkma ihtiyacı oluyor muydu peki? 😓 Cevabınız için teşekkür ediyorum bu arada 🌸
Hilaynur Mervetnl evet oluyor canım , bende 33. Haftadayım o sertleşmede yürümede zorluk bile çekiyorm hemen tuvalete gitme ihtyacı geliyor
Tugbaysima Mervetnl aşağı baskı yaptığı zamanlarda evet tuvalete gidiyordum çok az olsa bile sanki dolu dolu tuvaletim var gibi hissediyordum ama o günler meğer iyi günlerimmiş büyüdükçe aşağı indikçe baskı daha artıyor yürüdüğümde altıma kaçıracak gibi hissediyorum baskıdan 😂😂 ama minnacık çıkıyor 😂😂
Mervetnl Yalnız olmadığımı hissetmek çok iyi geldi ❤️ Çok teşekkür ediyorum yorumlarınız için 🙏🏻 Bebekleriniz sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
Emasilo Mervetnl 26+6 dayım aynı sorunu ben de yaşıyorum, sanki tuvaletim gelince sertleşiyor gibi. Hemen lavaboya koşuyorum, çok az yapıyorum. Aradan 10 dakika geçiyor tekrar lavaboya😊 Bu gidişle lavaboda yatacağım😀