ebrutaskin Selamlar arkadaşlar 20+4teyim bebeğimi ilk 18 hastalıkken hissettim ama ilk zamanlar hissediyordum pıt pıt diye son bikaç gündür bazen hiç bazen bi kere hissediyorum normal mi acaba
zeynozey ebrutaskin normal tatlım 20 den sonra daha çok hareketleniyorlar 🙂 bide her bebek aynı değil kimisi daha hareketli kimisi daha pasif:) Gelişimi iyiyse harekete çok takılıp kendini üzme ☺️☺️
ebrutaskin zeynozey yok içim rahat çok şükür sadece merak ediyorum önceki zamanlar daha net hissederken azalmasına takıldım haklısınız çok teşekkür ederim
ebrutaskin Cansu355 kıpır kıpır olmuyor ama evet tatlı yiyince hafif bi hareket oluyor belkide kızım tembel😊