Kola aşeriyorum ya bildiğiniz gibi değil. Normal hayatta evime dahi sokmam o derece sevmiyordum. Mide bulantılarım çok fazla yemek süremiyorum ağzıma su deseniz hiç bir şekilde. Öğürmekteb kusmaktan kemiklerim ağrıyor o derece ama kola kola çekiyor canım bir kaç defa içtim içim soğudu rahatladım ama sürekli istiyor canım 😩😩 içenler var mı ne yapıcam ya 🫣