Merhabalar bu benim ilk gebeliğim 31+5′teyiz
Doğum yaklaşıyor ve ben korkuyorum normal doğum nasıl acaba başında kaç doktor oluyor utanılacak bir durum mu ben çok utanıyorum ıkınırken falan idrar yada kaka kaçırırım diye de Korkuyorum lütfen kötü kalbinizi kenarıya bırakıp dürüst cevaplar verin açıkcası doğum yapmaktan utanıyorum