Kızlar anlayamadim valla bugün misafirlikteytim gün boyu. Yolda giderken belimden kasiklarima kadar agridi, idrarim oldugundaki bi agri veya regl sancisi gibiydi neyse misafirlige geldim, tuvalete gittim oturdum gecti. Sonra bi kac sefer daha boyle otururken bile belim kasiklarim felan cok hafif regl agrisi gibi agrilarim oldu. Suan evdeyim oturuyorum yine bi agri geliyo ama bu sefer belime. Anlayamadim. Duzenli degil saat araliklarina baktim. Boyle sanki hafif regl sancisi gibi veya usuttugumuzdeki gibi bi agri. 35+2 yim suan. Carsamba muayenem var. Sanciysa da yalanci sanci buyuk ihtimalle. Boyle bir sey basina gelen var mi? Geldiyse de naptiniz?