Angelmom_ mysweetbabyy bende 24 haftaligim tam. 2 gundur hareketlerinde azalma hissediyordum yani normalde gercekten cok hissederken biranda azaldı. Biraz da stres yaşamıştım ondan kaynakli bisey oldu diye korktum doktora gittim, gayet iyiydi bazen pozisyonunundan ötürü hareketleri degisiklik gösterebilirmiş. Tatli biseyler yiyip sol yanina yat elinle hareketlerini say canim doktor bana oyle soyledi
iilknurrr mysweetbabyy bende seker yuklemesi yaptirmadim,daha dogrusu o glikozu icemiyorum.ilk hamileleigimde bende de yoktu ama bunda cikti,insulin kullaniyorum ve diuet yapiyorum.bana da aclik,2 saat tokluk ve 3 aylik kana bakildi orda cikti.
mysweetbabyy Bsealc şekerim olduğunu düşünmüyorum daha önceki 2 gebeligimde de yapıldı çıkmadı gecen hafta da açlık bakildi 2 defa yine çıkmadı toklukta baktiricagim ama test yaptırmayacağm
Bsealc mysweetbabyy her gebelik farklıdır açlık şekeri benimde düşük çıkıyordu hamilelikten önce şeker yüklemesi yapıldığında gizli şeker çıktı maalesef siz yinede doktorunuza gözükün geçmiş olsun
Anneperi 24 haftamayım seker yüklemem normal bu hafta benim ki de çok uyudu önceden eşim dışarıdan izlerdi simdi sadece sabah 4 5 arası kıpırdıyor vuruyor bazen hıckırık gibi karnım çekilip atıyor pıt pıt uyuyorlar sanırım