Herkese selamlar, 23.03.2023te beklenen doğum tarihimiz 2 tanede hastane çıkışı, 3 adette ayaklı tulum, yenidoğan beyaz zıbınlar mevcut. Geri kalan hep 3-6 aylık yaz sezonu indiriminde sıfırkollu tulumlar elbiseler takımlar 20 30 tl olunca kaçırmayalım dedik ama çevredekiler bebekler çok çabuk büyüyor bunlar olmayabilir dediler bi tarafta çok bir şey alma hediye gelir dediler yani birilerine güvenerekte almamazlık yapmakta istemiyorum. Tecrübeli veya alışverişini tamamiyle bitirmiş olan anne adayları yardımınıza ihtiyacım var listeleriniz veya koyafet resimleriniz varsa görmeye hazırım🥹 şimdiden çok teşekkür ederim💘