Fatmanur345- bacım ayın 25 inde üç gün önce normal doğum yaptım bende korkuyordum hemşire ebe ilgilenmez diye ama ilgileri güzeldi. Sadece konuş sor soruştur susma orda yakınlık kur doğumhanedekilerle o zaman daha iyi rahatlama oluyor hemde…
Odalar üç kişilik daha dün çıktım bende hastaneden refakatçı kalıyor bir tek o da bayan olmak zorunda ziyaret saatlerinde istediğin kişi gelebilir sorun olmuyor. Doğumdan sonra bir şey olmasa da tedbir amaçlı bir kaç saat bebeği küveze alıyorlar solunum sıkıntısından dolayı belki almayabilirler de bilemiyorum. Benim bebeğim doğumda biraz zorlandığım için nefes darlığından hastanede Maraş life de. Durumu iyi ama yoğun bakımda nr zaman çıkar bilmiyorum ama sağlıkla huzurla mutlulukla çıkar da bende o mis kokusunu içime çekmek sevmek koklamak ilgilenmek istiyorum amiiin . 🤲🏻❤️🥹