Kızlar bebeğim doğduğunda bebeğime tek başıma bakıcam gibi gözüküyor yani şöyle ki annemde kayınvalidemde çalışıyor kimseyede işten çık bana yardım et diyemem haliyle..annem arada diyor zorlanırsan çıkarım diye ama gerek yok falan diyorum ama bir yandan korkuyorum sizce özellikle ilk zamanlarda çocuğu tek başına büyütebilir miyim ilk gebeliğim tecrübem yok o yüzden endişeliyim biraz sizce çok mu zor olur ilk zamanlar bilmediğim bir süreç sonuçta