Busraaaddd 38+4 sezeryan olacağım doktorum gün verdi o zamana kadar sancım tutar mı birde tutarsa gittiğim de normal doğuma mı alırlar sezeryana mı devlette olacağım sezeryanı
MugeGuness Busraaaddd nisan ayında doğum yaptım. Cuma günü doktorum çağırmıştı gel sezaryen günü kararlaştıralım diye. Gün almaya gidemeden cuma gecesi suyum geldi sancılarım başladı. Sabahına da doğumum oldu. Normal doğum yaptırıyolar eğer her şey yolundaysa