Karabiber Kızlar selam Allah nasip ederse 5 ocakta kızım tam 4 aylık oluyor. 4 ya da 5. Aylarda uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum ama bilmiyorum. Tecrübe ve deneyimlerinizi paylaşır mısınız sizler iyi kötü hangi yolu izlediniz, nasıl ve ne zaman sonuç aldınız.
Ygtzynp Uyku eğitiminin çocukta yarattıgı tramvaları araştırmanızı öneririm.uyku eğitimi zararları diyerek bakabilirsiniz.Eğer bunlar kafanıza yatarsa sonra eğitimi araştırırsınız.20 saat hiç uyumayan kolik bie bebek annesiydim.yaklaşık 2 yıl kesintisiz hiç uyumadım.2-3 yas arası daha kolaydı 5-6 sefer kalksamda.benim araşırıp öğrendiklerimden sonra vazgeçtim.hala uyumayı sevmeyen bir cocuk ve cok zor dalıyor uykuya ama vermedim