_ Herkese merhaba canım Anneler ve adayları _
Erkek ismi olarak Aden adını çok ama çok beğeniyorum. Anlamı dolayısıyla özellikle..
Ve her çocuğun da adının anlamını karakterinde taşıdığını düşünüyorum ve inanıyorum.
İsmi araştırdığımda erkek adı olarak çıkıyor ama ben ileride dalga konusu olmasından çok çekiniyorum..
benimle düşüncelerinizi paylaşır mısınız? 🤔🙏🏻