Herkese merhaba!
Daha doğurmadın mı sorularından bunaldığım, ne zaman doğum başlayacak düşüncesiyle kaygılı geçen günler geride kaldı . 40+0 olduğum gün çatı muayenem yapıldı , çatım normal doğuma uygun bebek doğum pozisyonundaydı ama bir türlü doğum başlamıyordu. 40+1 olduğum sabah sarı sümüksü bir parça geldi burdan okuduğum kadarıyla nişan olduğunu düşündüm gün içinde ara ara gelmeye devam etti. O gün gün boyu loş bir odada mantra müzik dinleyerek kendimi gevşettim . Film izledim yemek yaptım , ara ara pilates topunda, bazen kapı kolundan destek alarak squat yapmaya devam ettim. Sancılarım sık aralıklarla geliyordu ama daha tam düzenli degıldı. Gece 03.30 da Bir kaç günüm daha var diye düşünürken yatağa girmemle bıçak saplanır gibi bir ağrının girmesi bir oldu. Heralde gaz sancısıdır dedim oturma odasına geçtim bir baktım bacaklarımdan sıcak bi su akıyor dedim başladı doğum. Heyecanla eşime söyledim hazırlandık çıktık tabi o sırada Meryem ana otunu suya koydum. Hastaneye geldiğimde 3 cm açıklığım vardı. Hamilelik sürecinde pilatese gittiğim doulamı aradım yarım saat sonra yanımdaydı. 4:30 gibi doulamla birlikte koridorda yürümeye başladık , sancılar geldıkce durup squat pozisyonu alıyordum . Sancı geçtikten sonra sohbete kaldığımız yerden devam ediyorduk. Aileme sabah yediden sonra haber verdim doğum sürecinin mahremiyetine inandığım ve stres olmak istemediğim için bu şekilde karar aldım 😀 Meryem suresini açtık defalarca dinledik , Açılmam çok hızlı ilerledi ama bebegımın kafası tam inmemişti. O sırada hastane de sıcak duşa girdim doulam sürekli masaj yaptı belime sırtıma. O kadar huzur doluydu ki anlatamam. Derken saat 11.00 de dogumhaneye gittik üç dört defa ıkındım bir anda bir rahatlık geldi Allah dedim dünya varmış , 11.19 da kızımın ağlama sesini duydum arka fonda kuzumun adı Leila şarkısı 😀 hazırlandık kuzumla, herkes sedyede çıkmamı beklerken ben kuzum kucağımda yürüyerek çıktım en büyük hayalim ayakta girip ayakta çıkmaktı çok şükür Rabbime .. iki haftalık olduk , Rabbim tüm anne adaylarına hayalindeki gibi bir doğum nasip etsin. Benim tavsiyem lütfen mutlu bir hamilelik yaşayın asla sizi üzmelerine izin vermeyin . İstesem ağlamak ıcın bahanem çoktu ama ben kızım hisseder düşüncesindeydim hep. Lütfen güvendiğiniz insanlarla yola devam edin. Bazen doktorlar vakit kaybetmemek için sezaryen ısrarı yapıyorlar. Ben bu sebeple 36. Haftada doktor degıstırdım. Doktorum sabah 6.30 dan 11.30 a kadar benımleydı. Sürekli yanıma geldi sürekli isteklerimi sordu . Bu sebeple güvendiğiniz kişilerle yola devam edin🙏🙏