Ben bayaaa memnun kaldım. Hatta almayacaktım son an aldım. Bebek yeni doğduğunda kucağıma onunla alırdım elimizde heba olmadı bebek. Yanımızda koltukta mesela onda yattı. Hatta şuan 3 aylık öyle alıştım ki ayağımda onla sallıyorum 😂 bir de için rahat ediyor eğimli ya kusarsa direk akıyor aşağı. Beşiğine de ilk 2 ay reflü yatağıyla koydum emzireceğim zaman reflü yatağıyla alıyordum incinmiyordu bebiş.