Zeynepsari34 Girmemeli, normal doğumlarda dışkı yapımı çok oluyor bu normal görülüyor, fakat eşiminde beni öyle yaparken görmesini istemem kokar doğumhane zten , bizler o an düşünmüyoruz kaka olayını can derdinden ama akıldan çıkmayacak birşey benim doğumumda başıma geldi iyiki eşim yokmuş ben umursamadım ebelerde doğu dogumda olur bu kendini sıkma dediler şükür ki eşim yoktu gerek yok ztn bence görse nolur benim nasıl dogurdugumu görmese nolur kadir kıymet bilen onlami bilecek bu kadin ne zorluklarla dogurdumu dicek ilerde, 2 lafta ödesen yine çok boşver..