YLD_95 İyi akşamlar hanımlar. İlk gebeligimde kalp atışı görülmediği için kürtajla sonuçlandı. Şimdi 2. Gebeliğim çok şükür kalp atışı duyuldu. Doktorum keseyi görür görmez ecoprin başlamıştı bana 100mg pıhtılaşmadan şüphe duyduğu için. Kullanan var mıdır acaba ? Ne zamana kadar kullanılıyor bilgisi olan var mı ?
2022bebeki YLD_95 Ben en başından beri kullaniyorm tüp bebek olduğu için.35. haftamda bırakacağım bu hafta son🥰
-Gr- YLD_95 ben gunde bir kez akşam yatmadan alıyorum ama herkesin farklı kullanimi olabilir doktor bana bu şekilde verdi
ballibocek YLD_95 tüp bebek ile hamile kaldım. Baştan itibaren coraspin kullandım. 12 haftada ecopirine geçtik. 36 da kesecektik ancak 34 de tansiyon vs sebebiyle erken doğum riski çıkınca 34 de kestik. Gerekli bir ilaç..
YLD_95 2022bebeki Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰 bana direkt iğne vermedi o da düşük yapabiliyor çünkü eğer problemin yoksa dedi sadece rahime kan akışını hızlandırıyor bu ilaç kullan bakalım dedi… merek ettigim için danışmak istedim. İnşallah bende o günleri görürüm 😊❤️🤲🏻
2022bebeki YLD_95 Allah razi olsun çok sağ olun🌺 çok iyi düşünmüş doktorunuz , bebeği besleyen damarlara kan akışı için çok faydali ecopirin. Pıhtılaşma problemi olmayan arkadaşım bile detaylidan sonra kullanmaya başladı.Rabbim sağlıcakla kavuşmak nasip etsin.🥰
YLD_95 Alymus şifa olsun size de. 🌺 Benim gibi bir geçmişiniz var mı peki yoksa tedbir amaçlı mı veriyor çoğu doktor
Alymus YLD_95 çok şükür benim ilk gebeliğim bir sorun yaşamadım annemde pıhtı atmıştı akciğere bu genetik olabileceğinden söylediğim için kullanmamı uygun gördü doktorumuz
Dmrbs18 YLD_95 ben hem oskopar iğne hemde coraspin kullaniyorum günde 1 tane . 32 haftaya kadar kullancam dedi doktorum şuan 26 haftalıgım bakalım 😊 rabbim hepimizin evladını bagıslasın saglıcakla Alalım
melekortac @YLD_95 Bende aynı şeyi yaşadım canım. Bebeğimin kalbi durduğu için 10.haftada kürtaj oldum. 3 ay sonra tekrar gebe kaldım, doktor ecopirin başlattı. 34.haftaya kadar kullandım. 37+4te doğumum gerçekleşti, oğlum şimdi 2 aylık😊
YLD_95 melekortac Yaaaa ne mutlu 😊 maşallah 🧿 Allah bana da nasip etsin hayırla sağlıkla 🤲🏻 umutlandım şimdi. Çünkü o korku ne yazık ki yokluyor beni sürekli… Büyük travma olmuştu benim için. Ama hep iyiyi düşünüyorum inşallah iyi olsun her şey hepimiz için 🤲🏻❤️🌺😊