Busra077 Merhaba kıslarrr 🌸benim bebe doğacak biz hala isimde kararsızız bi yardımcı olabilir misiniz 😂öykü ela mı tek ela mı daha güzel birde elanın yanına yakışan isim önerir misiniz 🥰
K1-fatma Busra077 ela tek başına güzel benim doktor ilk kız gibi demişti ela ismini düşünmüştüm hatta daha sonra erkek dedi isim kaldı 😀
-esraaa- Busra077 doktor kıza benziyor dedi bebeğimiz için bende Ela çok istiyorum Gökçe Ela koyalım diyor eşim ama Ela tek başına çok kibar ve çok narin tek seferde çıkıyor
-esraaa- K1-fatma kaçıncı haftalarda oldu canım bunlar. 12. Haftanın ilk günü kıza benzettim dedi yarın 13. Haftaya yaklaşıyoruz tekrar gideceğim acaba ne der diye çok merak içerisindeyim
Busra077 K1-fatma yaa öyle şeyler olabiliyor 😂Öncelikle saglıklı olsun Rabbim gönlünüze göre versin 😍
K1-fatma -esraaa- benim de 11 yada 12 falandı yanlış hatırlamıyorsam canım sonra 15 inci hafta da söyledi ama artık buna da inanıp bişey almıyorum bi sonra ki kontrol de tekrar soracağım garantiye alacağım suan 18 oldum 20 sinde kontrolüm var
Bkmcnkr Busra077 bence Ela ☺️ Ama 2 isim koymazdım şahsen ben koymıcam. Cocuk ilerde zaten bir isim kullanacak boşuna hayatı boyunca resmî yerlere 2. İsim yazmasına gerek olmadığını düşünüyorum ☺️
Busra077 Bkmcnkr evet çok doğru kalabalık oluyor aslında bende tek ela diyorum yanına isim gelince ela iaminin güzelliği gidiyor gibi geliyor tek daha naif güzel 🥰