pollyanna- o kadar karmaşık zor durumlar ki benzer şeyi bende yaşıyorum sat a göre 6+5 im ama ultrason da 6+2 , cuma gece kanamam oldu ağrılarla ama düşük gibi deil , doktor kalp atımını duyamadi bana da doktora da gariplik gelen şey 3 gün öncesinde yani Çarşamba günü kalp atımını duymuştuk cumartesi duymadık kalbi durmus ama ultrason da kese ve bebek iyi görünüyor dedi benimki de 4.20 ml hemen kürtaj yapmamız lazım dedi yani kesen küçülmüş olması lazımdı bebekde de sıkıntı görünürdü normalde ama herşey normal görünüyor kalp atımı şuan niye yok dedi farklı doktora gittim 1 hafta bekleyelim kalp atımı yok ama ölçüler normal , belki gelişimi geriden geliyordur dedi cumaya kadar beklicem kalp atımı duyulmazsa kürtaj yapilacak bende çok kötüyüm , eğer duyulursa da bebeğimde gelişim açısından sıkıntı mı var acaba kalbi mi yavaş çalışıyor sağlıksız mi olacak kafam da elli tane şey sende farklı bir doktora git görün tekrar biraz bekleyin canım kalp atimiyla ilgili böyle durumlar görebiliyoruz dedi doktor