23 Aralık Cuma günü hastaneye rutin kontrole gittim 39+4 gunluktum doktorum çatı muayenemi gerçekleştirdi 2cm açık var istersen 2 gün bekleyelim istersen de suni sanciyi düşükten ortaya verelim ve bugün kavusalim dedi. Ben artık ciddi anlamda zorlanıyordum ve 2 günde açılma olmayacağını biliyordum(ilk doğumdan) ve kabul ettim. Saat 14′te sancı almaya başladım bol dua bol sabır her sancida otur kalk gez dolaş ya Fettah Hasbin Allah dua ile sabır ile bekledim tam 17:25 de 10 cm açılma ile doğumhaneye götürdüler ebem inanılmaz anlayışlı güçlü ve pozitif biriydi iki sanci ile catalda bekledim 3. Sancida dr yetişti veee 4. Sancida kızım kollarımız da 🪷 çok çok guzeldi sadece ıkınma ile bağırma çağırma ağlama olmadan ıkınma eğitimi ile başarılı pozitif mutlu bir doğum oldu..
Bekleyen herkese nasip olsun dualarımla
23.12.2022
17:35
Hoşgeldin Ülkü Serra