Ysn ben de aynı durumdayım dahiliye yazmadı endokrıne ozelden cıkacagım devlette sıra bulamadıgım ıcın. Ama benı endokrıne sevk ettı dahılıye. Sız de once dahılıyeye cıkıp endokrıne sevk alırsınız muhtemelen oylelıkle rendevu alabılıyorsunuz devletten alcaksanız. Bu arada bazen dahiliyeciler de yazıyormus ama bana denk gelmedi yazanı.