ilaydaaltann_ Selam kızlar. 25+6 gebeyim fakat fiyat artışları nedeniyle artık stok yapmayı planlıyorum. Ama ne marka bez ıslak mendil alacağımı bilmiyorum. Pişik yaparsa elimde kalır diye de çok tedirginim. Var mı önerebileceğiniz bi marka ya da fikri olan??
_ozlmm ilaydaaltann_ Sleepy bio natural kullanıyorum ıslak mendil de sleepy ile pure baby alıyorum ☺️
suleeeeeeeee ilaydaaltann_ ben baby turco bezinden aldım 1 ve 2 no kenara attım birde ıslak mendil stokladım yine baby turco beyaz sabunlusunu ve pure baby 2 koli aldım indirimleri takip edip alıyorum cok daha iyi oluyor
suleeeeeeeee ilaydaaltann_ ama derim ki slepy ıslak mendilleri var saf sulu oğlumda kullandım cok memnun kaldım onun da indirimlerini takip ediyorum alıcam hem mendili cok kaliteli diğerlerine göre hemde cıvık sulu degil
Ecrin_Su47 ilaydaaltann_ merhaba cnm hayırlı olsun Rabbim sağlıka kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤗 bnim kizim 2 yaşında ve şu ana kadar hem bez hem ıslak mendil hep sleepy kullandım çok memnunum tavsiye ederim ama bebeğinze başka marka düşünmüyorsanız bu çok iyiy pişik falan da yapmadı hiç
ilaydaaltann_ Ecrin_Su47 Insallah. Aklımda bi marka yok çünkü bebekten bebeğe degisiyo dediler. O yüzden bi sormak istedim. Teşekkür ederim fikir verdiğiniz için.🤗