Elisam22 Kizlar 32.haftadayim geceleri mide yanmam çok günlerde geçmiyor korkudan var bitaraftan biraz dertleşelim
Hallerimvarbenim Elisam22 Aynı haftada ve aynı durumdayız canım. Rennie duo şurup kullanmaya başladım rahatlattı biraz neyse ki midemi ama sancılarım oluyor arada kasılmalarım başladı falan erken mi daha yoksa vücut kendini mi hazırlıyor doğuma bilemiyorum 🤷🏻♀️
Minikbebegimaren Elisam22 bizde 31. Haftadayız bel agrıları var alt tarafımda baskı var özellikle yürürken korkuda başladı ne olcak bilmiyorum 🤷♀️
Leylalyla Elisam22 bende 34. Haftadayım her yerim kabardı ve kaşıntıdan geceleri bile uyuyamıyorum. Uyuduğumda da kabus görüyorum sürekli. İşin kötü yanı doğuma kadar böyle gidiyormuş bu 🥲
Sedaisgorenn Elisam22 daha dün gibi 99 adettendir diye konuşmalarım şimdi 24 saatten az kaldı. Vallahi göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor keyfini çıkarmaya bol bol dinlenmeye bakın hiç enerjim kalmadı benim❤️🧿🥲
Elisam22 Sedaisgorenn canım sıkılıyor ya gezemedikce evde biseyler buluyorum dun cam silip perde yıkayıp astim mesela bugün dinlendimde bana geçmiyor ya 60 lardan inemedm
Pelgiz Valla ben ilk aydan beri kusuyorum ne yaptıysam da geçmedi benim de son 57 artık doğurmak istiyorum evde bir de küçük bebeğim var bu halde uğraşmak çok zor oluyor çok tahammülsüzlük😔
Elisam22 Pelgiz benim kızım 6 yasnda ama nasi hareketli hiç susmuyor aynı bende snir krizi geciriyorm
Sedaisgorenn Elisam22 vallahi öyle bir geçecek ki sen bile inanamayacaksın.😍🥰şahsen ben hala inanamıyorum😂
Sedaisgorenn Elisam22 aslında ilaç gibi değil gaviscon naneli bişey içiyormuş gibi oluyorsun ondan tavsiye ederim ben de asla ilaç içmek İstemediğimden bu gaviscon tam bizlikkkk🫶🏼🫶🏼🫶🏼🌸
Kucuk_melegim Elisam22 evt benmde felaket mide yanmam var bugün hastanede randovum vardi bi ilaç önerdi doktorum onu icicem