Songulkip95 Çalışan iseniz eğer 32+0 da çalışamaz raporu aliyosun 4 ay iş göremez raporu bu daha sonradadogum olduktan sonra bu sürenin bedeli olan parayı sgk ödüyor birde süt parası var 150 tl 300 tl de ilk çocuk için doğum yardımı var onun içinde başvuru gerekiyor bebeğin kimliği ile birlikte sosyalhizmetlere
Asel_ikra Songulkip95 ben suan calısıyorum dogum izini 32 haftada kullanıcam ama ben isten ayrılıcam ve bu raporun cıkısıma denk gelmesinden korkuyorum yoksa tazminatım yanar o yuzden kafam alak bulak oldu ya