Asyamobus 39+0 haftadayim bebek bi yukarda bi asagida ilk gebeligim ve sahte sancim var mi ondan da emin degilim bilgilerinize ihtiyacim var ❤️😇 heelllpppp
Tugbaysima Asyamobus 39+5 kızımı bekliyorum başı yerleşti ama daha gelen giden yok arada yalancı sancılar oluyor açılma geçen hafta yoktu bu hafta ne diyecekler bekliyorum 🤭
Tugbaysima Leyla00 kasımlarımda hareket ediyor ordan anladım daha sonra doktor kontrolünde doktor elle muayene edip başı inmiş aşağıya dedi