Semakaplan Yeni hamile olduğumu öğrendim 4 haftalık, hiç birşey bilmiyorum :) yeme içme, cinsellik, hareket , ilaç, bilgisi olan var mı acaba
Prenses34_annesi Semakaplan cinsellik ve hareket spor anlamında dedin sanırım cnm bunu doktorun söylemesi lazım yanlış birşey söyleyip riske atmak istemeyiz şuan sadece parol harici kullanamazsın ama onu da doktoruna sor ilaç cinselik hareket gibi vs konular riskli biraz cnm🥰
Mysmrt Semakaplan kuzum doktora gittiğinde folik asit verecek ilaç olarak ilk üç ay sadece onu kullanıyorsun. Doktor sana cinsellikle ilgili bilgi veriyor riskli ya da serbest diye. Kafeinden çiğ etten sucuk pastırma sosis vs uzak duruyorsun bol meyve süt yoğurt yiyorsun😊 bir de öyle ağır hareketlerden kaçıyorsun atlama zıplama ağır kaldırma gbi hareketlerden. Bunlar dışında çok da bir şey yok normal hayatına devam et stresten uzak dur sağlıkla doğmak nasip olsun bebişe inşallah 🥰
gulsahklkn Semakaplan Kuzum bişey sorabilir miyim ilişkinin üstünden kaç gün geçtiğinde belirtilerin başladı hangi belirtileri yaşadın 😊
Semakaplan gulsahklkn ilişki üzerinden 2hafta sonra göğüs ağrısı belirtileri vardı, adet günümde adet görmedim, test yaptım 2. Çizgi silik çıktı , hemen kan testi yaptım 1225cikti. Yani ilişkiden 22gun sonra idrarda 24gun sonra kanda çıktı
gulsahklkn Semakaplan Yani anca iki-üç haftada belirti vermeye başlıyo ay bekleyemiyorum heyecandan benim daha ilişki üzerinden 8 gün geçti 31 Aralık adet tarihim zor sabrediyorum
Ellove Semakaplan Merhabalar doktor kontrolüne gittiysen folik asit kullanmanı önerecektir. Eğer söylemediyse eczaneden hemen temin edebilirsin. Ben hamile kalmadan 2 3 ay öncesinden başladım hatta hiçbir zararı yok. Yeme içme olarak çok ama çok dikkat et ben en başinda bir rahatsizlik gecirdim cok saglikli beslenemedim o yuzden şuan degerlerim asiri düşük asla yükselmiyor. Her sabah 2 yumurta 1 bardak süt ve peynir yememi önermişti doktorum. Cinsellik doktorun tehlikeli bir durum gormedigi sürece doğuma kadar devam edebilirsin.